Video eller Lydoptagelser  fra kirken: Årsskiftet 2021-2022
Vi optager uredigerede video af gudstjenester forsøgsmæssigt i en periode.   Derfor bruges meget simple midler for at vurdere om det er noget vi skal fortsætte med. Mere professionelle optagelser eller “Live streaming” er meget omkostningstunge og tids- og mandskabskrævende. Derfor vil vi gerne bede om din tilbagemelding om vi skal ofre flere ressourcer på det eller ej.

Hvis du har en nyere iPhone, iPad, eller Mac der understøtter Dolby vision, vil du se den i det flotte video format “Dolby Vision” som også er egnet til at se på en stor skærm.

Gudstjeneste d. 12 februar 2022: Tale ved Robert Fisher: Maria Martha og Mrs. Hyacinth (Lyd)

Gudstjeneste d. 5 februar 2022: Tale ved Poul Birch Petersen (YouTube Video)

Gudstjeneste d. 29 januar 2022: Tale ved Jens Vesterager (YouTube Video)

22 januar 2022 Menighedslederne (Lyd)

Gudstjeneste 15 januar 2022: Robert Fisher (YouTube Video)

Gudstjeneste 8 januar 2022: Menigheds præster og  menighedslederne (YouTube Video)

Julegudstjeneste 25 december 2021: Tale ved Carsten Thomsen (YouTube Video)

Julemusik Gudstjeneste 18 december 2021 (YouTube Video)

Ældre Lydoptagelser findes her.