Kollekt via MobilePay:  31530:

Venligst bemærk:  Mobile pay har nu tilføjet et gebyr på næsten 1% på overførseler. Så hvis du overfør større beløb, venligt benyt bank overførelser som ikke har samme gebyr. (se længere nede på siden).

Kontanter: Banker tager ikke imod, så venligst spar op og give sedler istedet.

Overførelser i tidsrummet for Bibelstudium går automatisk til missionarbejdet.

Overførelser i tidsrummet for gudstjenesten går til kirkens udgifter eller den annoncerede kollekt.

Andre tidsrum:  Specificer formålet i kommentarfeltet. Hvis intet er specificeret går det til kirkens udgifter.

Du kan også specificere et andet formål i kommentarfeltet.

Bank overførsel kan benyttes som Mobile Pay, men er mere egnet til større overførseler.

Danske Bank Holte Afd.

Om skattefradrag;

Hvis du ønsker skattefradrag, skal vi vide hvem du er. For dig, som er medlem af menigheden i Nærum, betyder det, at dit fulde navn skal fremgå af MobilePay eller din bankoverførsel.. Hvis du blot er på besøg, har vi også brug for at vide, hvem du er. Derudover skal Adventistkirken bruge dit cpr-nummer for at kunne indberette til Skat. Tal med kassereren (Lise Rechter) hvis du vil vide mere.

image001.png

Maksimal 17.700 kr i 2023 til alle godtgørende organisationer. Se reglerne her.

Hvis du vælger at binde dig for 10 år, er større fradrag mulige. Skats regler herom findes på samme hjemmeside. Adventistkirkens hjemmeside omtaler muligheder for fradrag af “tiende” her.

Testamenter til Adventistkirken.  Vi anbefaler at du taler med din advokat og henvender dig til Adventistkirkens økonomichef. Læs mere her.